sobota, 2 listopada 2013

Zegan - Reality

Dawid Biegun, freestyler z Mysłowic opublikował wyczekiwany przez wielu graczy film "Reality". Jak przyznaje sam Zegan, produkcja, która poszła w świat 2 listopada jest wynikiem jego formy z października.

Dawid Biegun to znany gracz na polskiej i światowej arenie freestyle'u (uczestnik wielu turniejów rangi mistrzowskiej w kraju i za granicą). W zeszłym miesiącu zapowiedział, że na przełomie października i listopada opublikuje filmik.

- Sam pomysł jak i cały filmik to bardziej spontan niż coś długo planowanego. Na początku października wyjątkowo dobrze mi się grało, więc postanowiłem, że zrobię z tego użytek i nagram dobry filmik. W swojej produkcji chciałem pokazać się światu freestyle'u z jak najlepszej strony i to mnie nakręcało na treningach, dawało mi motywację - powiedział po publikacji "Reality" Dawid Biegun. 

Zegan - Reality 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz