niedziela, 24 listopada 2013

Freestyle byle czym

Freestyler z Raczek, Błażej Nowikowski, opublikował 20 listopada na swoim kanale youtube nowy filmik. Produkcja trwająca 3 minuty na pewno zaskoczyła pod względem kreatywności nie jednego gracza.

"Freestyle byle czym #1: Śniadanie" to pierwsza część z tej serii. Kolejne mają się ukazywać, według opisu autora filmiku, co tydzień. Na pierwszej produkcji można znaleźć triki robione np. parówką albo bananem.

- Na pomysł serii różnych filmów wpadłem dość niedawno, pokierowany trochę chęcią pokazania freestyle'u w trochę innej odsłonie, szczególnie ludziom którzy mało wiedzą o tym sporcie. Celem jest rozreklamowanie samej dyscypliny w humorystyczny sposób - powiedział Błażej.

- Co do samego wykonywania trików wszelkiego rodzaju rzeczami mało przypominającymi piłkę, to po paru latach grania miałem już taki nawyk, że gdy jakaś rzecz upadała mi na podłogę lub z lenistwa nie chciałem się schylać aby ja odłożyć na miejsce, gasiłem ją na nogę tak jak piłkę, czasem też z czystej ciekawości chciałem sprawdzić czy da się zrobić innymi przedmiotami jakieś freestylerskie ewolucje- dodał freestyler. 

Freestyle byle czym #1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz