wtorek, 12 listopada 2013

Kubstyle 2

11 listopada Kuba Kokot opublikował na swoim kanale youtube długo przez siebie zapowiadany filmik Kubstyle 2. Produkcja freestylera z Wierciszewa była opóźniona głównie przez jego problemy zdrowotne.

Filmik "Kubstyle 2" jest drugą odsłoną produkcji, która pojawiła się 30 grudnia 2011 roku. Kuba długo nagrywał akcje do drugiej edycji i jak sam mówi, jest z niej zadowolony.

- Jestem bardzo wdzięczny wszystkim tym, którzy napisali kilka słów na temat mojego filmu. Z końcowego efektu jestem zadowolony, starałem się zoptymalizować nagrania - różne miejsca, najlepsze pomysły, chciałem nagrać coś swojego - powiedział na gorąco po publikacji filmiku Kuba.


Filmik miał znaczne opóźnienie, a wszystko było spowodowane problemami zdrowotnymi Kuby. W ostatnim czasie nękały go kontuzje. Nie był to jednak jedyny problem młodego freestylera.

- Jedną z pierwszych przeszkód jakie napotkałem w trakcie realizacji mojego filmiku była awaria kamerki. Mimo to, największym moim strapieniem i tak były kontuzje, bo kilka akcji nagrywałem chociażby z nadwyrężonym kolanem. Mimo to, zapał był silniejszy niż ból i oto efekt końcowy - zakończył Kuba Kokot.

Kubstyle 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz