niedziela, 15 listopada 2015

Warte obejrzenia! Poleca: Paweł Kwit

Filmiki to jedna z podstaw naszego sportu - gdyby nie one, wielu obecnych mistrzów nie zaczęłoby nawet treningów. Ile to razy słyszeliśmy zdanie "Zacząłem grać kiedy zobaczyłem w internecie filmik (...)"? Warto wskazywać źródła inspiracji dla kolejnych osób zaczynających przygodę z tym sportem. Już dziś w naszym cyklu jeden z najdłużej grających zawodników na południu Polski, a prywatnie fan Boston Celtics - Paweł Kwit.



"Z wyborem filmiku nie mam większych problemów. Właściwie jedyną decyzją, jaką musiałem podjąć, to którą z produkcji "Air Combos" Pawła Skóry jest najlepsza. Mój wybór padł na trzecią część. Uzasadnienie? Krótkie i proste - Paweł był w tych czasach poza zasięgiem jeśli chodzi o poziom airowy, a ten film był tego dowodem. Na 2008 roku te kombinacje to coś absolutnie nierealnego."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz