niedziela, 8 listopada 2015

Warte obejrzenia! Poleca: Konrad Gorczyński

Filmiki to jedna z podstaw naszego sportu - gdyby nie one, wielu obecnych mistrzów nie zaczęłoby nawet treningów. Ile to razy słyszeliśmy zdanie "Zacząłem grać kiedy zobaczyłem w internecie filmik (...)"? Warto wskazywać źródła inspiracji dla kolejnych osób zaczynających przygodę z tym sportem. Kolejną osobą, która znajdzie się w naszym cyklu jest jeden z najlepszych rutyniarzy w Polsce - Konrad Gorczyński "Kafar".




"Graczem z naszej freestylerskiej sceny, którym najbardziej się inspirowałem i nadal to robię, to Dawid Ziomek. Jeśli zaś chodzi o polskie produkcje, to dla mnie przełomem był film Ziomala "Street Style". Dlaczego? Jednym z moich idoli zawsze był Sean. W Polsce (i nie tylko) w tamtych czasach był on mocno hejtowany (pamiętam często powtarzające się słowo "CLOWN" XD ). Dlatego właśnie, gdy Ziomal jako pierwszy wyskoczył z taką "francuską stylówką" to naraził się na hejt części freestylowego społeczeństwa. Niesamowity klimat stworzyły tutaj montaż i muzyka, remix Eminema wprowadzał taki rozkminkowo-artystyczno-uliczny klimat. Ziomi obronił się w filmie przemocnymi akcjami, bo żaden hejter nie miał prawa negowania skilla Dawida po zobaczonych 10 amatwach nt. Szerokie spodnie,stylóweczka, dobre miejsca i akcje rodem spod wieży Eiffla mega mnie inspirowały i po części ukierunkowały "freestylową drogę". Ciekawy jestem, ile razy oglądałem ten film. Bankowo jest to liczba trzycyfrowa. Produkcja odbiła się sporym echem w necie i pamiętam nawet komentarze typu "fake"."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz