piątek, 16 maja 2014

Polak, Węgier, dwa bratanki

Robert Bejda i Adam Szabados w środę opublikowali swój pierwszy wspólny filmik. Z tej okazji opowiedzieli mi trochę na temat tego jak się poznali, a także kto im w tym pomógł. Dodatkowo, Polaka i Węgra spytałem o kolejną część ich produkcji.

Rafał Kobylarczyk: W Polsce mamy powiedzenie "Polak, Węgier, dwa bratanki". W kontekście tego powiedzenia historia waszej znajomości może być bardzo ciekawa. Kiedy i gdzie się poznaliście?

Adam Szabados: W Pradze w 2011 roku.

Robert Bejda: Ale wtedy jeszcze ze sobą nie rozmawialiśmy.

A kiedy zaczęliście?

R.B.: Dwa lata później (śmiech). Dzięki Meszarosowi Tomso.

To znaczy?

R.B.: Graliśmy wszyscy razem i po chwili nas sobie przedstawił, bo nie znaliśmy się nawzajem. Potem zaczęliśmy ze sobą pisać i jakoś tak to się toczy.

No dobrze, rozmowa rozmową, ale kto wpadł na pomysł zrobienia wspólnej produkcji?

R.B.: Ja!

A skąd ten pomysł?

R.B.: Zawsze lubiłem patrzeć na grę Adama. Uwielbiam jego styl. Na backstage'u w Pradze graliśmy sobie rutyny. Fajne comba nam wychodziły, gramy podobnie i jakiś czas potem zaświtał mi w głowie pomysł "hmm, Robik feat Adam?". Nie namyślając się długo, napisałem do niego.

Co Adam na to?

A.Sz.: Nie miałem żadnego powodu żeby powiedzieć "nie". Lubię Robika, a kiedy wyszedł z taką propozycją, ani chwili się nie zastanawiałem.

R.B.: Jedynym takim elementem, który opóźnił nagrywanie było to, że Adam musiał sobie skądś wziąć jakiś sprzęty do nagrywania.

To ile trwało zbieranie akcji?

R.B.: U mnie dwa tygodnie. Miałem kontuzję i nie mogłem grać ciężkich rzeczy. Dlatego właśnie czas nagrywania tak mi się wydłużył.

A.Sz.: Mi udało się nagrać wszystkie akcje jednego dnia.

R.B.: Tak, i to specjalnie dla mnie (śmiech).

No to nie powiem, wszystko zrobiliście się ekspresowo. To teraz czekamy na kolejną produkcję od waszej dwójki. Kiedy Adam feat Robik 2?

A.Sz.: Prawdopodobnie w 2015 roku.

R.B.: Już rozmawialiśmy na temat drugiej części. Dwie rzeczy wiem na pewno - taki filmik wyjdzie i poziomem będzie na pewno wyższy niż ten.

Link do filmiku Robika i Adama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz