środa, 25 lutego 2015

"Serce w kształcie piłki" weźmie udział w lubelskiej konferencji

Jako twórca bloga "Serce w kształcie piłki" wezmę jutro udział w konferencji "Co Ty wiesz o blogowaniu?" organizowanej na Wydziale Politologii UMCS. Konferencja ma charakter charytatywny, w trakcie jej będziemy zbierać fundusze na protezę dla koleżanki ze studiów.

W trakcie konferencji wystąpię panelu branżowym, gdzie opowiem nie tylko o tym jak mój blog się rozwijał, ale także poruszę kwestie związane z pisaniem o freestyle football. Nie ukrywam, że głównym powodem, dla którego mam zamiar się wypowiedzieć, jest cel całej akcji.

Planuję podzielić się spostrzeżeniami na temat pisania o nowym sporcie, a także tym, co warunkuje sposób, w jakim o nim piszemy. Wspomnę o słowach, którymi posługuję się czasami na blogu, a także co można zrobić, aby osoba, która trafi na tego bloga, a nie zna się na tym sporcie, mogła wynieść z niego pewne informacje.

Kto może, zachęcam do przyjścia, panel branżowy zaczyna się o 14:45 i potrwa do 16:15. Po mojej krótkiej wypowiedzi będzie można zadać mi kilka pytań. Zrobię wszystko co w mojej mocy, aby zaspokoić waszą ciekawość. Serdecznie zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz