środa, 16 października 2013

Po prostu bądź sobą

15 października wieczorem Robert Bejda opublikował na swoim kanale youtube drugą część filmiku "Just Be Yourself". Pierwsza została opublikowana równo rok temu.

"Just Be Yourself" po raz pierwszy pojawił się na kanale Robika dokładnie rok temu, 15 października 2012 roku. O ile tytuł jest prosty w tłumaczeniu, o tyle jego pochodzenie nie musi być wcale takie oczywiste. Rąbka tajemnicy uchylił nam autor filmiku.

- Teraz mam z tego trochę śmiechu. Pamiętam że przeglądałem kiedyś demoty i właśnie natknąłem się na tego typu hasło. Rozwinąłem je i tak powstał tytuł. Nazwę identyfikuję bezpośrednio ze swoją osobą. Był kiedyś taki czas, że znajomi zachęcali mnie do tego, żebym rzucił ten sport i zaczął grać w piłkę nożną albo kosza. Nie wiedzieli jednak, że ja już wybrałem freestyle- powiedział Robert Bejda.

Jak powiedział Robik, w ciągu 4 wspaniałych lat spędzonych w tym sporcie zwiedził mnóstwo miejsc i poznał wiele wspaniałych osób.

- Wiem, że nie mogłem dokonać lepszego wyboru jeżeli chodzi o sport. Jestem szczęśliwy - zakończył Robert.

Tutaj znajduje się filmik Robika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz