piątek, 4 października 2013

Kolejne informacje dot. bloga

Jak wiedzą moi czytelnicy, miałem zamiar uruchomić oddzielnego bloga o tematyce piłki nożnej. Niestety, pomysł nie wypalił i wszystko skończyło się tak, że nadal tutaj będę publikować teksty o tematyce piłkarskiej (będzie ich zdecydowanie mniej niż o freestyle'u). Będą jednak inne zmiany.


Przede wszystkim, muszę prosić wszystkich moich regularnych czytelników (a sądzę, że są tacy) o trochę cierpliwości gdyż aktualnie w mieście, w którym studiuję jestem na etapie organizowania łącza internetowego i z tego powodu mam przestoje w pisaniu na blogu. To po pierwsze.

Po drugie, mam zamiar poszerzyć działalność swojego bloga o notki dotyczące nowych filmików czy trików wymyślonych przez zawodników.

W głowie mam także kilka innych pomysłów, o których nie będę wspominać. Mam nadzieję że sprostam oczekiwaniom wszystkich freestylerów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz