czwartek, 17 kwietnia 2014

Franek poprowadzi Puchar Polski w Skawinie

Adrian Franc z R- Style poprowadzi Puchar Polski w Skawinie. Zawody, które odbędą się w ostatni dzień maja będą debiutem w nowej roli zawodnika z Rzerzęrzyc (okolice Częstochowy).

Kilka ostatnich swoich zawodów Adrian Franc może zdecydowanie zapisać po stronie plusów. Udane występy z H&S Freestyle Football Cup czy 2 miejsce na Prague Jam sprawiły, że Franek mógłby się liczyć w walce podczas turnieju w Skawinie. Tak jednak nie będzie.

- Pierwotnie miałem te zawody sędziować, ale później Lebioda zaproponował mi prowadzenie i w sumie po kilku dniach zdecydowałem się. Co prawda nie miałem do tej pory mikrofonu na zawodach, ale prowadziłem wszystkie akcje dla H&S na stadionach, a myślę że to już wartościowe doświadczenie - skromnie przyznał Adrian Franc.

Turniej w Skawinie jako pierwszy w historii polskiego freestyle football będzie miał transmisję live w internecie. Na żywo będzie można sprawdzać poczynania zawodników i możliwości Franka jako konferansjera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz