poniedziałek, 20 stycznia 2014

Rok minął jak jeden dzień

Dzisiaj mija dokładnie rok od czasu, kiedy na swoim blogu umieściłem wpis "Początek". Od tamtej pory wizualnie zmienił się tylko nagłówek. Ale jeżeli chodzi o sferę newsów, to sytuacja wygląda o wiele kreatywniej.

Zacznijmy od tego, że blog miał się koncentrować przede wszystkim na freestyle football - tutaj się udało, bo ze wszystkim opublikowanych postów tylko około 2-3 dotyczyło tematyki czysto piłkarskiej.

Co się działo na moim blogu? Informowałem przede wszystkim o zbliżających się turniejach, o nadchodzących eventach czy też przekazywałem informacje od PFFA i Freestivalu Żerków. Ponadto, pisałem dłuższe relacje z turniejów, a w przypadku Żerkowa, spróbowałem odtworzyć atmosferę jaka tam panowała.

W ostatnim czasie zrobiłem dwie bardzo ważne rzeczy - wprowadziłem do bloga informacje o filmikach publikowanych w sieci (tutaj zmieniła się jednak formuła, zamiast każdorazowego newsa, w każdy poniedziałek jest podsumowanie "filmowego tygodnia"), a także rozpocząłem cykl tekstów pt. "Freestival Family" (współpraca z Freestivalem Żerków).

Ponadto, na przełomie roku 2013 i 2014 zorganizowałem konkurs na Top 10 najlepszych graczy i Top 5 największych zaskoczeń w Polsce. Dzięki nagłośnieniu Freestivalu Żerków i PFFA, dostałem od was ponad 25 uzupełnionych formularzy.

Nie zawsze jednak wszystko wygląda tak jakbym chciał i jak być powinno - momentami bardzo trudno nadrobić z wszystkim czasowo, za co szczerze przepraszam i postaram się poprawić. Teraz niestety nadszedł newralgiczny moment - sesja egzaminacyjna, a zaraz po niej planuję krótki, miarowy odpoczynek od elektroniki (nie oznacza to jednak, że nie będę publikować żadnych postów). Jednak już od około połowy lutego ruszę znowu z pełną parą.

Teraz czas na garść statystyk. W ciągu 365 dni opublikowałem 161 tekstów. Daje mi to przybliżoną średnią 0,44. Jeżeli chodzi o wszystkie posty, łączna suma ich wyświetleń to 6 149, co daje średnią 38,20 na post i 16,85 na dzień. Postem, który miał najwięcej wyświetleń to "Wyniki konkursu", w którym opublikowałem listę najlepszych waszym zdaniem football freestylerów w Polsce. Najczęściej blog czytany był w Polsce. Drugie miejsce, jeżeli chodzi o kraj zajęły Stany Zjednoczone. Trzecia jest Rosja.

Jeżeli mogę dodać coś niemerytorycznego od siebie, to chciałbym podziękować wszystkim czytelnikom. Zewsząd dostaję słowa uznania i propsy za prowadzenie tego serwisu informacyjnego. Nie wiecie nawet ile dla mnie znaczy zwykłe "dobra robota" w odniesieniu do tego co piszę. Serdecznie dziękuję wszystkich wspierających bloga zarówno przez wyświetlenia jak i share'y. W najbliższym czasie (środek lutego) czeka na wszystkim (mam nadzieję) miła niespodzianka. Miejcie oczy szeroko otwarte na mój blog :)

1 komentarz:

  1. Fajnie, że działasz i postów jest coraz więcej. Pamiętaj, że jako "dziennikarz" powinieneś przedstawiać w sposób obiektywny przedstawiać cały obraz polskiego football freestyl'u, w przeciwnym razie przyczynisz się do ukazywania zniekształconego obrazu tego naszego małego świata. Powodzenia w dalszej pracy, czas znajdziesz, nie ty jeden działasz, są osoby z szacunkiem dla Ciebie robiące dużo więcej, na wielu płaszczyznach. Czekam na kolejne materiały, bo regularnie odwiedzam Twój blog.

    OdpowiedzUsuń