sobota, 1 czerwca 2013

Paweł Skóra zwycięża w Płocku

Zawodnik z Wrocławia, Paweł Skóra, wygrał turniej w Płocku. Zawody, które zostały zorganizowane dzięki staraniom PFFA, odbyły się w ten weekend.


W sobotnich eliminacjach brało udział 17 graczy (do niedzielnych finałów przeszło 16). Wszyscy, który się zakwalifikowali, zostali podzieleni na 4 grupy. Tłustym drukiem zaznaczyłem osoby, które przeszły do 1/4 finału.

Grupa A:
1. Mikołaj
2. Franek
3. Adrian Duszak
4. Amsti

Grupa B:
1. Kalaputa
2. Zegan

3. Bucci
4. Krzysztof Turos

Grupa C:
1. Skóra
2. Radox
3. Jarzęboś
4. JUV

Grupa D:
1. Lotar
2. Danielson
3. Robik
4. Klaudia Łyzińska

W ćwierćfinałach Mikołaj wygrał z Zeganem, Kalaputa z Frankiem, Skóra z Danielsonem, a Lotar z Radoxem. Z półfinałów zwycięsko wyszli Skóra (pokonał Mikołaja) i Lotar (zwyciężył z Kalaputą). W finale Lotar przegrał ze Skórą, a na trzecim miejscu zawody zakończył Mikołaj.

- Jestem zadowolony, ze po dlugim okresie znowu udalo mi sie wygrac jakis turniej. Mam nadzieje, ze to zwyciestwo zmotywuje mnie do jeszcze ciezszych treningow, ktore przeloza sie na rownie dobre miejsca na kolejnych turniejach - oto co po turnieju powiedział zwycięzca zawodów, Paweł Skóra.

Link do walki finałowej:
http://www.youtube.com/watch?v=9AWN0mHBb_M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz